Onsophic CX | Veelzijdig Customer Experience platform
Gepost op 13/11/2018Klanten hebben de dag van vandaag meer macht dan ooit tevoren. Dankzij een gedigitaliseerde wereld zijn ze al goed geïnformeerd over wat organisaties te bieden hebben, zelfs voor een eerste contact met verkopers. Bedrijven bevinden zich tegenwoordig ook in een steeds competitievere omgeving, die verzadigd is met gelijkaardige producten en diensten. Deze feiten hebben geleid tot een uitdaging voor iedere organisatie: “Hoe kan ik me nu echt onderscheiden van de concurrentie?”.
In de afgelopen jaren zijn veel bedrijven begonnen met focussen en investeren in Customer Experience (CX), ook wel klantervaring of -beleving genoemd, in de overtuiging dat het een antwoord zou bieden op de uitdaging waarmee ze geconfronteerd worden. Gelijk hadden deze bedrijven zeker en vast: uit onderzoek van Forrester is gebleken dat bedrijven die beweren actief in Customer Experience te investeren, veel beter presteren dan bedrijven die dat niet doen.
Onsophic CX
CX heeft zich absoluut bewezen als een echte belangrijke competitieve differentiator, iets dat Tom Pennings (CEO van Onsophic) niet ontgaan is. Zijn bedrijf kondigde tijdens het jaarlijkse Forrester CX Europe evenement (dat dit jaar plaatsvond op 13-14 november in Londen) aan dat ze Onsophic CX, hun nieuwe Customer Experience Management platform, zullen uitbrengen.
Onsophic CX tilt de menselijke prestaties naar een ongezien niveau door real-time, persoonlijke begeleiding voor teams van eender welke grootte. Uiteindelijk zal de verbetering in prestaties leiden tot een beter klantbehoud, grotere klantloyaliteit en een consistente klantervaring.
Wat Onsophic echt onderscheid van andere CX-oplossingen is het feit dat je gemakkelijk actie kan ondernemen op basis van de inzichten die je als bedrijf verzamelt via het platform. Dit betekent dat bedrijven in hun benadering van goede klantervaringen te bieden veel proactiever te werk kunnen gaan – iets uniek in een branche die toch wel een overvloed aan oplossingen te bieden heeft.
Data heeft altijd een kernrol gespeeld binnen Onsophic en dat is niet anders met het nieuwe product Onsophic CX. Nog steeds staat een data-analytics engine centraal die de brug legt tussen de kennisbronnen van een organisatie en de prestatiemetingen op de werkvloer. Hierdoor kunnen inzichten, waarschuwingen en aanbevelingen systematisch geleverd worden aan alle managementniveaus.
Dit betekent dan ook dat de originele oplossing van Onsophic – die organisaties helpt de vaardigheden, talenten en resultaten van hun personeel te verbeteren door leermomenten te correleren met on-the-job prestaties – zonder enig probleem kan worden uitgebreid met het nieuwste CX product.
Nieuwsgierig naar meer?
Als je meer wilt weten over het nieuwe Customer Experience Management platform van Onsophic en alle mogelijkheden die de oplossing te bieden heeft, neem dan zeker eens een kijkje op www.onsophic.com/customer-experience.
Plaats reactie